Your the missing piece i need, the song inside of me

Hejsan :) Dålig uppdatering, i knoooooow! Men aja min blogg är ändå sämst :D Har varit en seg skoldag idag iaf! Som vanligt på onsdagar, men aja. Fick btw inte göra mitt kemiprov idag som jag skulle -.- Fatta vad sur jag blir på Ronny.. D: Blir alltid så XD Aja, ska göra de imorrn ist .. Nu sitter ja iaf och segar lite. Ska börja skriva på sophemprovet har knappt börjat så :s Inte bra :c Hihi. Nu lyssnar jag tegan and sara :'3 De är braaaaa. Vet inte vad jag skriva, riktigt. Så jag uppdaterar nog lite senare ist. Puss.

Ikväll, ska jag:

Plugga massa so
Ringa Mattias :)
Äta chips typ xD
Se Andra Avenyn
Plugga lite kemi.
Duscha.

Typ det. :'] Inget intressant alltså. Yeah. Bara att börja dåra D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0