That's not real to me

Hejsan. :) Saknat mig? Know you have! För ni fortsätter ju läsa min blogg även när jag inte bloggat på aslänge? xD Ajaaa, skönt med trogna läsare eller något! Iallafall hade jag ju intagning på musikgymnasium igår :) Alltså, det gick ju hyfsat. Tycker sången gick rättbra, men musikprovet ?! Jag är ju helt omusikalisk, har ju inte hållt på så länge så jag vet ju inte alls något om de dem rabblade om. Kommer nog inte in, för jag har inte så höga betygspoäng heller. (är ingen jävla pluggis asså ;)) Haha åh. :( Men ajaaaaaaaa xD Har iallafall haft värsta sega dagen idag i skolan, men jag överlevde ändå så. Nu ska jag fortsätta sega.. Är hungrig btw ._. Finns ingenting att äta heller som jag vill ha, min vanliga otur? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0