Some trust

Hej :)
Min onsdag har varit rätt okey. Först hemkunskap, såg någon astråkig film. Sen träslöjd gick bra, dock råkade ja göra illa mig tre gånger.. Brukar aldrig det annars men ah. Tur att jag inte är känslig för det :) Sen hade jag matte, gruppövning. Ganska kul faktiskt. (Avskyr matte i vanliga fall!) Sen spagetti och köttfärssås, till lunch dåra. Euw. Men det va ätbart ändå. Sen no, såg någon film om DNA. Sen spanska, gick ganska bra, jobbade bara på oså. Egentligen skulle vi slutade efter den (14.00) Men jag hade jävla soprov att göra, så de fick ja göra. 14.35-15.55 blev det, kom inte hem förrän tjugo i fem, sen åkte jag iväg på ledarmöte tjugo över. Snackade i telefon med Sara under bussresan :] Hade sedan gudtjänst. (fick läsa förbönen -.-) Sen riktigt ledarmöte. Nice vare :) Nu har jag sett tv, ätit middag, chips & ska snart sova. :] pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0